Ceip ricardo leon

Faber School Winter Concert 2014 – “The Santa Claus Rock !”

All participants agreed that the workshop had been very useful for them. They learned, among other things, that it is possible to listen actively, and that assertiveness and empathy are essential to express their needs and thus achieve much more than they imagined.

We are very grateful to Marta Moreno, school mediator of IES Jardín de Málaga, to Ana Ropero, teacher of CEIP Ricardo León, and to Yésica García and Amanda, teachers of IES Portada Alta, for their availability and kindness.

CEIP Sierra Arana dance Coronavirus

Ricardo Recena after training as a prosthodontist in 1996 and directing a dental laboratory in Springfield – OHIO USA, decided to embark on a career in dentistry and pursue a Master in Oral Rehabilitation in Brazil in 2002. Since then he has dedicated himself exclusively to Oral Rehabilitation with the philosophy of learning, evolving, sharing and having fun. To this end, he uses digital tools on a daily basis and shares his time between his clinical activity and teaching. Located in Fuengirola Malaga, he is committed to working with digital protocols where time and high quality are key factors.

Ceip castilla y leon

Chairman of the American Board of Cosmetic Dentistry. Accredited Fellow in New York State for the American Academy of Cosmetic Dentistry. Accredited Fellow of the International Congress of Oral Implantologists.

Digital Technology Administrator at Touro College of Dental Medicine. Co-Founder, Chief Technology Officer – CADpro Academy. Bachelors in Biology, Minor in C.S. from SUNY Old Westbury. 3Shape-Certified Trainer (TRIOS®, Design Studio®, Implant Studio®).

Ceip león

Día de la Escuela Inclusiva. CEIP Las Erillas (Aznalcóllar

En esta primera fase, el catálogo se centra en la arquitectura moderna y contemporánea proyectada y construida entre 1832 -año de construcción de la primera chimenea industrial en Barcelona que establecemos como el inicio de la modernidad- hasta nuestros días.

El proyecto nace para hacer más accesible la arquitectura tanto a los profesionales como a los ciudadanos a través de una web que se irá actualizando y ampliando. Se incorporarán obras contemporáneas de mayor interés general, siempre con la necesaria perspectiva histórica, al tiempo que se irán añadiendo obras de nuestro pasado, con el ambicioso objetivo de comprender un mayor periodo documentado.

Ceip león y castillo

La colección se nutre de múltiples fuentes, principalmente de la generosidad de estudios de arquitectura y fotografía, así como de la gran cantidad de excelentes proyectos editoriales históricos y de referencia, como guías de arquitectura, revistas, monografías y otras publicaciones. También tiene en cuenta todas las fuentes de referencia de las distintas delegaciones y entidades asociadas al COAC y otras entidades colaboradoras relacionadas con el ámbito de la arquitectura y el diseño, en su máximo espectro.