Ceip gines de los rios

Villancico 4ºB 2016-2017

En el marco de la iniciativa Bharat Ek Parichay: Compartiendo conocimiento con el mundo del Ministerio de Asuntos Exteriores, se distribuyó un lote de 51 libros a los tres colegios participantes- IES Arca Real del Parque de la Paz , CEIP Cardenal Mendoza y CEIP Francisco Gines de los Ríos del Parque Campo Grande . DCM visitó el IES Condesa Eylo que colaboró con la Misión para Vaishnav Jan Toh Bhajan y les regaló un lote de libros. Otro lote de libros se entregó a nuestro centro cultural Casa de la India. El gesto fue muy apreciado por las destacadas escuelas, que pronto inaugurarán un rincón “Conoce la India” en sus bibliotecas.

Under the same sun – Peace Day Dance 2017

Not being able to go out doesn’t mean being bored. Here I leave you a fun choreography that you can do with your family and why not, you can invent your own, of the whole song or just the part you like the most.

Ceip pio del rio

Hi guys and girls. We are living a new and unexpected situation. We can face it “like a complainer” or we can take advantage of it to test our abilities and even improve them. This can be a good example: I had left this blog a little bit aside, for various reasons it had lost its usefulness, but now, it’s great!

Himno de Andalucía Flauta

El 5 de junio se celebró en el Parque Campo Grande de Valladolid el acto de Clausura del Día Educativo Tagore. El acto estuvo dirigido por el equipo de la Escuela de la India de la Casa de la India. Hubo tres talleres de danza, música y poesía indias para los niños. Los talleres se organizaron en el parque, a la sombra de los árboles, rodeados de flores, pájaros y animales, en un entorno similar al de la enseñanza en Santiniketan, Bengala Occidental. Alrededor de 60 alumnos de los colegios CEIP Cardenal Mendoza y CEIP Francisco Ginés de los Ríos participaron en esta experiencia de aprendizaje única. El Teniente de Alcalde D. Manuel Saravia, la Concejala de Educación, Infancia e Igualdad Dña. María Victoria Soto Olmedo, la Concejala de Medio Ambiente y Sostenibilidad Dña. María Sánchez Esteban del Ayuntamiento de Valladolid fueron los invitados especiales.

Ceip rio segura beniel

Ceip gines de los rios 2022

LAELIA CLUB has swimming pools, paddle tennis courts, multisport courts, gym, yoga areas, multipurpose room and restaurant service. In addition, the complex in which ALIAGA is included, has large exclusive common areas where you can enjoy with your family and friends. Do not hesitate and ask for more information in our sales office, located in Avda. de las Civilizaciones on the corner of Crta- Mairena-Palomares, where we will be happy to assist you.

Ceip los rios

If you are looking to live only 20 minutes from the center of Seville, ALIAGA FASE 1 is the ideal project. In addition to the proximity to the capital, you will also enjoy the comfort and tranquility of living in a residential environment. From your new home you will have easy access to shopping centers such as Metromar, sports centers, schools, institutes, medical centers, supermarkets, etc. In addition, your house connects quickly with the A-8055 and the A-8057, so it will be very easy to get around, reach the A-49. You have at your disposal the Metro line 1 (stop Ciudad Expo, with direct connection to the center of Seville) and up to 6 different bus lines.